راهنما و سوالات متداول


ثبت و پیگیری سفارش

1. آیا برای خرید از آذر یدک ریو، حتماً باید در سایت عضو باشم؟
بلی، آذر یدک ریو برای اعضای خود امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته است که عبارتند از :
  • امکان ارسال خبرنامه و اطلاعیه های سایت
  • اطلاع بودن و بهره مندی از تخفیفات ویژه
  • پیگیری و کنترل سفارشات
2. آیا در تمام ساعات شبانه روز‌‌ می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته‌‌ می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.
3. اگر به دلیل قطعی برق یا اینترنت نتوانم سفارشم را تکمیل کنم، امکان برگشت لیست سفارش وجود دارد؟
بلی، بعد از رفع مشکل پیش آمده، با ورود مجدد به پنل کاربری خود‌‌ می‌توانید لیست انتخاب شده را در قسمت سبد خرید مشاهده نمایید و نسبت به تکمیل و نهایی کردن سفارش خود اقدام فرمایید. این لیست تا نهایی شدن سفارش در پنل شما باقی خواهد ماند.

چگونگی ارسال سفارشات

1. به چه روشی سفارش من ارسال‌‌ می‌شود؟
در سرتاسر کشور، سفارش‌ها از طریق شرکت تیپاکس و باربری ارسال‌‌ می‌شوند.
2. هزینه ارسال سفارش به چه صورت محاسبه و اخذ‌‌ می‌شود؟
هزینه ارسال مطابق قیمتهای مصوب شرکت تیپاکس و باربری، بر حسب وزن مرسوله محاسبه و به صورت پس کرایه می باشد.
3. آیا‌‌ می‌توانم سفارشم را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
خیر، در ارسالی ها امکان تنظیم روز و ساعت در حال حاضر وجود ندارد.
4. پس از ثبت سفارش، چقدر طول‌‌ می‌کشد که به دستم برسد؟
سفارشاتی که در شهر تبریز انجام‌‌ می‌شود، در همان روز نیز قابل ارسال‌‌ می‌باشد. زمان ارسال به دیگر شهرهای کشور معمولاً 48 تا 72 ساعت‌‌ می‌باشد.

نحوه پرداخت

1. مبلغ سفارشم را چگونه‌‌ می‌توانم پرداخت کنم؟
شما به صورت اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت، روش پرداخت خود را انتخاب کنید. همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت آذر یدک ریو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
2. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود
3. آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت آذر یدک ریو امن است؟
پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از آذر یدک ریو که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود

خدمات پس از فروش

1. اگر کالایی که خریداری کرده ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه کار باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (طی تماس تلفنی یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان آذر یدک ریو در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری‌‌ می‌نمایند.